ZĪMOLU STRATĒĢIJA PRODUKTA POZICIONĒJUMS PATĒRĒTĀJU IZPĒTE RADOŠAIS KONCEPTS

Pieredze rāda, ka projekta sākuma posms - darbs ar stratēģiju izveido visstiprākos pamatus tālākai zīmola izaugsmei. Izpētot patērētāju, iegūstam vislabāko skatu no malas, kas iedod jaunas zīmola komunikācijas perspektīvas, ļaujot radošumam būt mērķtiecīgam un dizainam - unikālam.

NOSAUKUMS IDENTITĀTE IEPAKOJUMS DRUKA

Sākot ar nosaukumu, logotipu, turpinot iepakojumā, noformējumos, komunikācijas materiālos - visas dizaina un valodas izpausmes ir zīmola raksturojošas, un parāda tās vērtības, ar kurām zīmols vēlas sevi asociēt patērētājam.

UX/UI WEB DIZAINS PROGRAMMĒŠANA SOCIĀLO MEDIJU STRATĒĢIJA

Digitālā vide ir visjaudīgāko iespēju pasaule, ja ir skaidri mērķi, precīzas auditorijas un definēti digitālie rīki, lai izpildītu visus zīmola komunikācijas uzdevumus. Digitālā vidē efektīvitāte ir precizitāte nevis daudzums.